بالا

صندلی همراه بیمار

صندلی تخت شو یا صندلی همراه بیمار

صندلی تخت شو,صندلی همراه بیمار

صندلی تخت شو یا صندلی همراه بیمار در مکانهای گوناگون با کاربردهای متفاوت در رنگهای متنوع استفاده می شود. 

صندلی تخت شو در مکانهایی مانند بیمارستانها و محیطهای اداری (جهت استراحت کوتاه مدت) مورد استفاده قرار می گیرد.
این نوع صندلی تخت شو با روکش پارچه جهت استفاده در منازل نیز کاربرد دارد.صندلی تختخوابشو یا به اصطلاح صندلی همراه بیمار از شاسی فلزی محکم و مقاومی برخوردار است و تمامی مراحل جوشکاری و ساخت آن کاملا صنعتی است. همچنین برای اینکه شاسی فلزی در مقابل رطوبت نیز مقاوم باشد وعمر فلز و رنگ بیشتر شود رنگ شاسی صندلی همراه بیمار کاملا کوره ای است و شاسی فلزی صندلی تخت خواب شو در مناطقی که رطوبت بالایی دارند در مقابل زنگ زدگی مقاوت بالایی دارد.چرخهای عقب صندلی تخت خوابشو ترمزدار وبا کیفیت درجه یک می باشد. همچنین کف صندلی تخت شو چوب یا ام دی اف ۱۶ میلیمتر کار شده است که در مجموع شاسی و کف صندلی همراه بیمار تحمل وزنهای بالا را به راحتی داراست.درصندلی تختشو ، یک لایه اسفنج فشرده درجه یک بکار رفته که باعث راحتی هنگام خواب یا استراحت می شود. روکش صندلی تخت شو معمولا از چرم مصنوعی است که بنا به سفارش مشتری کیفیت چرم متغیر می باشد.
ابعاد صندلی تخت شو در حالت بسته:

عرض: ۶۰سانتیمتر
ارتفاع از زمین تا نشیمن: ۴۳ سانتیمتر
عمق : ۹۰ سانتیمتر

ابعاد صندلی تخت شو در حالت تخت خواب:

طول حالت تخت شو: ۱۹۰ سانتیمتر
عرض: ۶۰سانتیمتر
ارتفاع از زمین تا نشیمن: ۴۳ سانتیمتر


گروه تولیدی صنعتی بهین جا سعی در تولید محصولاتی با کیفیت بالا و قیمت مناسب دارد و این مهم را همواره سرلوحه خود قرار داده.
صندلی تخت خوابشو در بیمارستانها به عنوان صندلی همراه بیمار، کنار تخت خواب بیمار بکار می رود و در این حوزه با اسامی مختلفی شناخته می شود: صندلی همراه بیمار,صندلی تخت شو بیمارستانی,صندلی بیمارستانی تخت شو,صندلی بیمارستانی تاشو,صندلی تختخوابشو بیمارستانی,صندلی تخت خواب شو,صندلی تختخوابشو,صندلی تختشو,مبل تخت شو,مبل تختخوابشو,مبل تخت خواب شو,مبل تختخوابشو,مبل تختخواب شو,مبل تختشو,کاناپه تخت شو,کاناپه تختخوابشو,کاناپه تخت خواب شو