بالا

وبلاگ

طراحی اتاق خواب

طراحی اتاق خواب :

واضح است که طراحی اتاق خواب – یک موضوع کاملاً فردی است ، زیرا فضای داخلی اتاق باید کاملاً با صاحب آن سازگار شود: مانند نیازها ، شخصیت و خلق و خوی هر شخص. با این وجود ، ما پنج توصیه عامه و همگانی را برای شما آماده کرده ایم ، که طراحی اتاق خواب را بهبود می بخشد و به شما کمک می کند در آن راحت باشید.

فضای داخلی ساده و یدون وسایل اضافی

تعداد کمی از افراد دوست دارند در یک اتاق بیشتر شبیه کمد یا اتاق شلوغ و درهم بخوابند. اتاق خواب باید تا حد امکان جادار باشد ، تا بتوانید به راحتی فکر کنید و نفس بکشید. سعی کنید در طراحی فقط از مبلمان لازم و حداقل دکوراسیون استفاده کنید. طرح اتاق را با جزئیات زیاد و همچنین کاغذ دیواری بیش از حد شلوغ طراحی نکنید. اگر هنوز می خواهید دیوارها را به طور غیرمعمول تزئین کنید ، بهتر است کاغذ دیواری های غیرمعمول و شلوغ و پر نقشرا نه در کل محیط ، بلکه روی یکی از دیوارها بچسبانید. از همه بهتر ، دیوار پشت سر تخت می باشد – در این حال اتاق خواب بسیار دیدنی به نظر می رسد ، و هنگام خواب ، نقوش روی دیوار توجه شما را به خود جلب نمی کند.

همچنین ببینید لوازم کم جا و تاشو

مبلمان کم جا و تاشو – و تخت تاشو یا تختخواب دیواری بسیار خوب و آسان در فضای داخلی اتاق خواب به نظر می رسد. این راه حل به طور خاص مربوط خواهد بود به اتاق خواب های کوچک.
سیستم ذخیره سازی را در نظر بگیرید
به عنوان یک قاعده ،چیزهای بیشتزی در اتاق خواب نسبت به اتاق نشیمن یا راهرو ذخیره می کنید. ، توصیه می شود از قبل درباره سیستم ذخیره سازی فکر کنید. به خصوص اگر اتاق خواب کوچک باشد. در این حالت ، بهتر است کابینت و کمدهای توکار و دیواری با نمای صاف به رنگ دیوارها در نظر بگیرید – آنها به صورت بصری در طراحی اتاق محو می شوند. همچنین می توانید از فضای زیر و حتی بالای تخت خواب تاشو و یا تخت خواب کمجا استفاده کنید.

قسمتی مخصوص بانوان:

فضاییرا برای بانوان در نظر بگیرید. اگر اتاق خواب برای دو نفر یا به ویژه برای یک خانم مجرد در نظر گرفته شده باشد ، فضایی برای میز آرایش در نظر بگیرید با روشنایی در حد مناسب . باور کنید ، یک میز آرایش مناسب طراحی شده در فضای داخلی اتاق خواب تضمین کننده روحیه خوب برای هر دختر و زنی است.

سناریوهای مختلف نورپردازی

در اتاق خواب باید در ساعات مختلف روز راحت باشید: صبح که می خواهید کار کنید و عصر که می خواهید فضای صمیمی ایجاد کنید و قبل از خواب ، اگر می خواهید کتاب بخوانید ، “فرد دیگر” ممکن است بخواهد زود بخوابد. همه اینها فقط به لطف سناریوهای مختلف نور پردازی امکان پذیر است – یک لوستر (حتی با کم نورتر تنظیم کننده میزان روشنایی نور مصنوعی) ، نمی تواند این کار را انجام دهد. حداقل نیازبه روشنایی اضافی و مستقل در دو طرف تخت را دارید ( دو آباژور کوچک و یا چراغ مطالعه کوچک در دو طرف تخت ). برای تنظیم نوردر یک اتاق چنان که در همه موارد کارساز باشد.

ملافه تخت با کیفیت بخرید

در پایان ، وقتی چشم هایتان را می بندید ، در رختخواب دراز می کشید ، تنها چیزی که در طراحی اتاق خواب اهمیت دارد ، احساس لمسی است. بنابراین ، ما از کتانی های فوق العاده با کیفیت بالا پیشنهاد می کنیم. بنابراین ، شما در زمستان گرم می شوید و در تابستان عرق نمی کنید ، از اینکه لمس پارچه های طبیعی را احساس می کنید خوشحال خواهید شد